piątek, 25 maja 2012

2 co znów zrobiłam !!


Znów popełniłam błąd wzięłam mój pod robiony dowód i poszłam do sklepu  kupić paczkę papierosów ale na szczęście przyszła Klaudia i mi je zabrała .Poszłyśmy się przejść i też oczywiście porozmawiać . Klaudia zaczęła .
- To ty nawet nie potrafisz w sklepie nie mówić słów poproszę o paczkę fajek .
- to nie jest takie łatwe ja myślisz
- to jest łatwe tylko ty nie potrafisz tego pojąć !!
- ja to ty nie miałaś takiego nałogu jak ja !!
- dobra skończmy się kłócić
- jak tak ma wyglądać twoje nauczanie to ja dziękuję.
-sama chciałaś
poszłam do domu w którym też się coś rozwaliło nie pojmuję tego moje życie dawniej było wy jasnych kolorach a teraz to rządzi czarny którego nie nienawidzę Pomocy !! dla mojej rodziny i przyjaciół zadzwoniłam do Klaudi aby to naprawić co rozwaliłam .
- hej wiem że nie chcesz zemną pogadać ale proszę przyjmij moje przeprosiny .
- nie bo nie warto .
- no tak nić nigdy .
- no właśnie .
odłożyłam słuchawkę i położyłam się patrząc  ten ciemny świat .Porównywałam sobie te kolorowe życie z tym ciemnym i zrozumiałam że to mój nauk  to zniszczył . Rano zostałam sama w domu ponieważ mama była w pracy a Kolin na treningu . robiąc sobie kanapkę usłyszałam dzwonek do drzwi poszłam je otworzyć stał za nimi pewien pan który powiedział.
- To ty jesteś Karina
- tak to ja pan to kto.
- ja Igor twój ojciec
Trzasnęłam jak najmocniej drzwiami i pobiegłam zadzwonić do mamy i ją o tym po informować a ona na to : że nie mam otwierać bo to jakiś na pewno złodziej .Ale ja tak nie myślałam wyglądał podobnie jak na zdjęciu .

2 komentarze:

  1. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zaje.........
    więcej książek, więcej !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń