wtorek, 22 maja 2012

1 Problemy !!!

gdy wróciłam do domu usłyszałam jak mama krzyczy na Kolina. Gdy zobaczyłam przez szparkę w drzwiach dlaczego tak głośno to zauważyłam w mamy rękach moją paczkę papierosów którą schowałam wczoraj w biurku Kolina . poszłam odłożyć swój plecak do pokoju i wybiegłam na dwór za dom aby zapalić . Najgorsze w tym paleniu jest to że zapomniałam kupić gumę miętową .Gdy weszłam do domu  bez żadnego mówienia pobiegłam do łazienki umyć zęmby a tu pech bo pasty niema musiałam jechać na rolkach po pastę i okazało się że niema ale po chwili pani mi ją znalazła cały strach ze mię spad  gdy wróciłam do domu w moim pokoju czekał na mię Kolin z moja paczką fajek .Spojrzał się na mię i powiedział
- i co ja mam dostawać OPR z twoje fajki cie chyba pogrzało
- Kolin zrozum że nie mogę powiedzieć mamie wież co by było
- wiem ale chów je u siebie bo u ciebie mama nie sprząta
- no dobra a tera spadaj z tond
- okej okej
Gdy Kolin wyszedł z pokoju wzięłam telefon do ręki i zadzwoniłam po Klaudię bo chciałam się z nią zobaczyć
- hej Klaudia  musimy się spotkać
- okej idę nad jezioro
- to pa
Gdy czekałam na Klaudię to chciałam wyciągnąć papierosa ale się wstrzymałam .Kiedy Klaudia przyszła to powiedziałam jej o moich problemach.
- Ja znowu palę , Kolin dostał OPR pomocy
- za co
- bo wy jego pokoju były moje fajki
- oczywiście że ci pomogę od jutra koniec z fajkami okej
- okej ja idę
Gdy wróciłam do domu to mama była bardzo dziwna bo krzyczała na mię bo wróciłam o 21 a to umie  normalne .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz